Про компанію
«Tifosi» – це американський бренд спортивної оптики з 13-ти річним досвідом роботи.
В перекладі з італ. ("tifоsi") – людина захоплена своєю справою, фанат!
Подружня пара Джо і Елізабет Ерлі заснували компанію «Tifosi» в 2003 році.
Після моніторингу ринка велосипедної спортивної індустріїї Джо і Елізабет прийшли до висновку, що ті окуляри, що пропонуються велосипедисту або з низькою якістю і обмеженими властивостями, відповідно і за низьку ціну або ж високотехнологічні за відповідно високу ціну.
Джо і Елізабет побачили необхідність в новому сонцезахисному бренду спортивних окулярів, який буде відповідати потребам як малих, так і великих підприємств роздрібної торгівлі, а також забезпечить потреби користувачів, котрим необхідна високоякісна спортивна оптика.
Протягом 10 років асортимент продукції "Tifosi" розширився від 21 стилю до більш ніж 200, від велоокулярів до специфічних захисних окулярів для бігу, гольфу на відкритому повітрі та багато іншого.
У 2014 році компанія випустила спеціалізовані тактичні окуляри, котрі повністю відповідають американським стандартам безпеки Z87.1.
З самого початку план зростання "Tifosi" був зосереджений навколо трьох основних компонентів: продовжувати виробляти запатентовані конструкції з якісною оптикою, підтримувати високий рівень обслуговування клієнтів і стати першим вибором для підприємств роздрібної торгівлі, які шукають якісні захисні окуляри. Ця стратегія працює. Відповідно до останніх повідомлень "Tifosi" № 1 з продажу велоокулярів в магазинах по всім США.
"Тіфозі" надає довічну гарантію на всі свої окуляри на дефекти виробництва.
Головною метою компанії є надання технічно просуненої оптики для любителів всіх видів спорту та активного відпочинку. Вся продукція ретельно проектується та тестується.
Клієнтська база компанії нараховує понад 5 000 посередників в 40 країнах світу.
Як компанія розвивалась за останні 13-ть років.
Ріст компанії від засновникі до цілої команди професіоналів.
Модернізація упаковки.