Гарантія

Компанія Tifosi Optics™ створила своє ім'я завдяки якісному обслуговуванню клієнтів та повній відповідальності за продукт. Тому, ми надаємо життєву гарантію від виробничіх дефектів на будь-яку модель окулярів. Tifosi Optics замінить або безкоштовно відремонтує Ваші окуляри. Нижче, в примітках Ви знайдете інформацію про те, що представляють собою гарантійні випадки.

Примітки:

  • Гарантійні зобов'язання не розповсюджуються на природній знос, потертості, втрату, крадіжку, падіння, розбиття, пошкодження домашніми тваринами або будь-які інші пошкодження, які можуть трапитись при звичайному використанні. Тільки компанія Tifosi Optics може прийняти рішення про те, чи мав місце виробничій дефект чи окуляри були пошкоджені при звичайному щоденному використанні.  
  • Роздрукуйте та заповніть форму Warranty PDF Claims Form. За кожний гарантійний запит стягується комісія в розмірі $15.00, яку можна сплатити тільки за допомогою кредитної карти. Якщо Ви не хочете повідомляти дані кредитної карти, Ви можете написати "Подзвоніть мені для оплати" та вкажіть номер телефону. Ми передзвонимо Вам для отримання інформації за Вашою кредитною картою.
  • Гарантія також не розповсюджується на подряпані лінзи. Тим не менш, Ви можете придбати змінні лінзи онлайн за посиланням here.
  • Tifosi Optics також пропонує носоупори та завушники он-лайн тут here.
  • Ґарантійні зобов'язання розповсюджуються тільки на першого покупця - резидента США (Для отримання інформації за іншими країнами, відвідайте сторінку дистриб'юторів distributor page). Дані гарантійного зобов'язання не розповсюджуються на окуляри з оптичною вставкою. Зайдіть сюди Click here для отримання інформації на такі окуляри.
  • Якщо ви відправляєте запит на заміну моделі, яка вже знята з виробництва, компанія Tifosi Optics залишає за собою право замінити таку модель на подібну. За наступним посиланням Ви знайдете повний перелік актуальних моделей here.

Гарантія на окуляри з оптичною вставкою.

Tifosi Optics надає гаратнію від виробничих дефектів на оптичну вставку Direct Fit™. Лінзи, встановлені в оптичну вставку Direct Fit мають відповідату рецепту, виписаному Вашим офтальмологом.  Tifosi Optics не несе відповідальності за невірно виписані рецепти. Ґарантійні випадки оформлюються через роздрібного представника компанії Tifosi Optics, який продав такі окуляри.  

Для того, щоб відправити гарантійну рекламацію Вам слід:

  1. Зібрати тільки браковані елементи, без чохла, мішечка або коробки.
  2. Прикласти товарний чек з датою продажу.
  3. Відправити будь-якою кур'єрською службою (з можливістю відслідковування відправки за номером (UPS, Fed-Ex, etc.)) за наступною адресою:

Tifosi Optics™
Attn: Warranty and Repair
1051 Industrial Blvd.
Watkinsville, GA 30677